Sider

Translate

søndag den 1. maj 2016

Birthdaygift suprise!

Hi! 


Oh boy, oh boy! 
Jeg fik noget af en overraskelse igår. Nina ville overraske mig med billetter til Charlie Puths, nine track mind koncert i København, hvilket jeg så faktisk lidt havde regnet ud i startet af måneden, og det endte med at hun også fortalte mig det.
Vi aftalte at hun skulle komme og hente mig ved en 12 tiden så vi kunne hygge og tage det med ro på vej derover. Da hun kommer fortæller hun så at hun ikke har købt billetter til koncerten, og jeg blev så skuffet, al den tid jeg har gået og glædet mig til den aften var bare spild.. Og det kunne hun tydeligt se i mit ansigtsudtryk, og skyndte sig derefter at sige: "Jeg har købt meet and greet billetter, så du skal ind og møde ham" og jeg skreg af glæde og begyndte så at græde, hvilket jeg virkelig ikke havde set komme. 

Jeg blev simpelthen så glad og jeg må indrømme at det tog lang tid før det gik helt op for at jeg rent faktisk skulle møde ham. 

Jeg har fulgt ham i flere år (det lyder jo slet ikke stalker agtigt, haha!), på youtube, hvor jeg først opdagede ham ved at han havde lavet en intro sang til en af Shane Dawsons videoer, og så tjekkede jeg ud hvad han ellers havde lavet af videoer, og det var hans "man in the wig" video der virkelig fangede mig, han var sjov, han sang godt og han så ret nuttet ud, jeg tror det var tilbage i 2008/2009 jeg opdagede ham, og han forsatte med at uploade de sjove videoer samt lækre covers og originale sange. 

Da han blev mere kendt efter han kom var i Ellen, pga. et cover han og Emily Luther havde lavet af sangen "someone like you" - Adele begyndte hans rejse til at blive sanger at tage mere og mere til og herhjemme i Danmark kom rigtig frem efter Fast and furious 7 kom, hvor han har skrevet sangen "see you again" blev han mere kendt og flere af hans sange bliver spillet i radioen, hvilket er virkelig dejligt, men jeg havde aldrig troet at jeg ville komme til at møde ham! 

Da jeg fik taget billede med ham (det kommer på en email senere, så har ikke billedet), fik jeg bagefter fortalt ham at jeg havde fuldt ham siden "man with the wig" og han blev overrasket og glad og sagde "Oh man, that's old! That's from College!" og jeg var sådan helt "yeah i know, but it was so good!" og så lavede jeg en pinglig dans jeg ville ønske jeg ikke havde lavet, men tænker at det kan være han husker mig i længere tid, haha! 

Selve koncerten var en super fed oplevelse, og han er virkelig god live, der er ikke det store scene show da han selv spiller klaver (keyboard) under hans numre, og så har han enkle sange der var akustiske, hvor han og hans guitarist satte sig tættere på kanten af scenen og spillede dem. Der var også et par gange hvor han lige valgte at beatboxe, hvilket Nina var fan af, og det giver altså også lidt mere til sangene. 
Under de andre numre var hans guitarist rigtig god til at få gang i publikum og så var det tydeligt at se at han nød at stå på scenen og han havde jo nærmest sin egen fest, har var helt fantastisk at se på, haha. 
Det var simpelthen en virkelig god koncert, og det er nok den bedste fødselsdag + julegave jeg har fået. 

Vi tog lidt billeder af koncerten og vores ventetid, for det var der virkelig meget af... Så dem synes jeg da ikke at i skal snydes for. 

Enjoy :-) 

1: frokost + aftensmad på McD, Det mættede helt vildt. 2: Ude foran DR koncerthus og bagved mig er DR bygningen.. 3: Så står vi i kø, og skulle have tiden til at gå, jeg tror det var her det virkelig gik op for mig, hvad der skulle ske.. 4: Der var meget ventetid, så vi besluttede os at have det sjovt, og brugte snapchat til at bytte ansigter, og var færdige af grin, og de andre kiggede en smule underligt på os.. PYT! 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar